torsdag 4. juli 2013

Unni ' s Pai

Det er alltid jubel i heimen når jeg lager pai :-)

Men er litt som Ingrid Espelid, me juksar lite !!!!

Ganske enkelt så lager jeg deigen som det står på pakken :-)





Har gjort meg erfaringer rikere med å bruke glassformer til paiform :-)
Dette fordi de blir så fort stygge og flasser av og greier.




Man bestemmer selv hva man ønsker å ha oppi paien,
 her kan man bare ta det man evt har
i kjøleskapet. Favoritten er brokkoli, men nå i dag er det paprika og
purreløk :-)
 
 
 
 
I dag har jeg også brukt kylling stekt i fajita's krydder :-))
Andre ganger kan jeg bruke indrefileet :-)
 
mmmm....
 
Når man har hadd oppi det man skal ha, så lager man en
omelettblanding og fyller opp :-)
strø ost over og bon apetitt !!!
 
ps . omelettblanding og steketid
står anvist på pakken :-)
 
 
 
 
 
Har vært på litt shopping i det siste !!!
Hihi :-) Så når alle snakker om Harry Hole, så lurer jo jeg på
hvem han er.
Så når siste boken POLITI  kom ut, fikk
jeg vite akkurat hvem han var.
Så da har jeg vært å kjøpt to bøker og to lydbøker.
 
Så når jeg sitter med handarbeid er det jo litt kult å "lese" bok
samtidig :-)
 
 
 
Shopping kan være skummelt, i allefall
for lommeboka.
Sommer salg på bomulls garn fra Drops endte opp med dette  :-))))
 
 
 
Så har jeg allerede begynt på vaffel-grytekluter !!!
Har aldri prøvd Safran før , så da begynte jeg med den .
 
Mønsteret har jeg fått av en god venninne , trykk her
hvis du vil prøve :-)
 
 
Ha fortsatt en fin dag :-)
 
 
 
Unni*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar